Footloose

Från den gammla (1984) med Kevin Bacon och Lori Singer
Till Den nya (2011) med Kenny Wormald och Julianne Hough


City kid Ren McCormack moves to a small town where rock 'n' roll and dancing have been banned, and his rebellious spirit shakes up the populace.

Det är en nyare version av den gammla, en remake...så kanske denna filmen blir lika stor för denna generationen som den gamla har vart för oss andra?
Jag ska i alla fall se den, men tacka vet jag orginalet!

28 Oktober har denna biopremiär om jag inte minns helt fel!

-E

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tyckte inte om originalet så jag hoppas att "remaken" är bättre :D

2011-09-03 @ 11:58:34
Postat av: E

Haha okeej, det återstår att se snart då:)

2011-09-25 @ 13:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0