The Guardian


A high school swim champion with a troubled past enrolls in the U.S. Coast Guard's "A" School, where legendary rescue swimmer Ben Randall teaches him some hard lessons about loss, love, and self-sacrifice.


Älskar verkligen den här filmen! Den är sorglig, men det är det som gör den till en bra "berättelse"!
Och gillar man Kevin Costner's filmer så är det ett plus, han gör rollen som Ben Randall väldigt bra!
Ashton Kutcher gör rollen som Jake Fischer, en kille med en stark attityd haha eller vad man nu ska säga! Han vet vad han vill i alla fall. Han går in och spelar rollen på ett bra sätt, jag tycker han "kryddar till" filmen lite.
Jag tycker i alla fall att den är bra, det är kanske ingen film man kollar på om och om igen, men
åtminstone 1 gång :)

Sen har vi musik geniet själv som gjort "titel låten" till filmen! Mr Bryan Adams!
Hans låt Never let go är en helt UNDERBAR låt!
Jag kan inte säga detta tillräckligt många gånger: JAG ÄLSKAR HANS MUSIK!!!! :D
-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0